16 kwietnia 1972 |
Pan Puntila i jego sługa Matti
Brecht Bertolt
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Staszewski Czesław teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Szczecin
|
7 października 1972 |
Romans z wodewilu
Krzemiński Władysław
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Jesionka Wojciech teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Współczesny), Szczecin
|
2 grudnia 1972 |
Ballada o niesłychanej wojnie
Kulmowa Joanna
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Niesiołowski Krzysztof teatr: Teatr Lalek „Pleciuga”, Szczecin
|
8 września 1973 |
Kram z piosenkami
Leon Schiller
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Barbara Fijewska teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Współczesny), Szczecin
|
19 października 1974 |
Wodewil warszawski
Wacław Stępień, Zdzisław Gozdawa
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Czesław Staszewski teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Szczecin
|
8 maja 1975 |
Opera za trzy grosze
Brecht Bertolt
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Fischer Peter teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Współczesny), Szczecin
|
11 października 1975 |
Janosik czyli na szkle ...
Bryll Ernest
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Skotnicki Jan teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Współczesny), Szczecin
|
19 października 1975 |
Klik - klak
Jarosław Abramow-Newerly
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Krystyna Tyszarska teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Szczecin
|
11 listopada 1975 |
Śpiąca Królewna
Borzykowski Michał
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Kozłowski Janusz teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Szczecin
|
20 grudnia 1975 |
Warszawianka
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Wanda Laskowska teatr: Teatry Dramatyczne (Sala im.Księcia Bogusława), Szczecin
|
6 czerwca 1976 |
Ta mała ziemia
Dżagarow Georgi
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Ziębiński Andrzej teatr: Teatr Polski, Szczecin
|
19 listopada 1976 |
Ślub
Witold Gombrowicz
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Krystyna Tyszarska teatr: Teatr Polski, Szczecin
|
27 stycznia 1977 |
Pyza na polskich dróżkach
Januszewska Hanna
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Omąkowska Iwona teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
2 kwietnia 1977 |
Mimika
Bogusławski Wojciech
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Strama Jacek teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
21 maja 1977 |
Janosik czyli na szkle malowane
Ernest Bryll
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Uryga teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
21 grudnia 1977 |
Janosik czyli na szkle malowane
Ernest Bryll
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Henryk Duda teatr: Tarnowski Teatr im. Ludwika Solskiego, Tarnów
|
26 lutego 1983 |
Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale
Jan Stefani, Wojciech Bogusławski
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Mirosław Szonert teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
23 czerwca 1985 |
Porwanie Sabinek
Julian Tuwim
forma twórczości: przygotowanie wokalne, akompaniament reżyseria: Maria Kaniewska teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
2 grudnia 1985 |
Kram z piosenkami
Leon Schiller
forma twórczości: korepetycje muzyczne reżyseria: Mirosław Szonert teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
29 listopada 1987 |
Pierścień i róża, czyli historia Lulejki i Bulby
William Makepeace Thackeray
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Zbigniew Czeski teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
16 kwietnia 1988 |
Trzy siostry
Antoni Czechow
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Adam Hanuszkiewicz teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
17 grudnia 1988 |
Bestia i Piękna
Grochowiak Stanisław
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Rogoż Krzysztof teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
2 czerwca 1989 |
Dożywocie
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Ludwik Benoit teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
10 listopada 1989 |
Maszyna do liczenia
Elmer Rice
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Eugeniusz Korin teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
20 listopada 1989 |
Kordian
Juliusz Słowacki
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Jerzy Hutek teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
25 listopada 1989 |
Piotruś Pan
James Matthew Barrie
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Roma Kamińska, Bronisław Wrocławski teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
24 lutego 1990 |
Kuszenie
Václav Havel
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Jacek Zembrzuski teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
17 marca 1990 |
Brel
Jacques Brel
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Anna Augustynowicz teatr: Tarnowski Teatr im. Ludwika Solskiego, Tarnów
|
24 marca 1990 |
Casanova
Jerzy Żurek
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Bogdan Tosza teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
31 marca 1990 |
Papierowe kwiaty
Egon Wolff
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Włodzimierz Nurkowski teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
23 maja 1990 |
Kopciuszek
Ludwik Świeżawski
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Ryszard Zarewicz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
9 listopada 1990 |
Burzliwe życie Lejzorka
Ilja Erenburg
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Józef Skwark teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
10 listopada 1990 |
Zemsta
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr Dramatyczny, Legnica
|
14 grudnia 1990 |
Fortynbras się upił
Janusz Głowacki
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Krzysztof Kaczmarek teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
2 marca 1991 |
Wesołe kumoszki z Windsoru
William Shakespeare
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Stanisław Nosowicz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
16 marca 1991 |
Brel
Jacques Brel
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Łukasz Pijewski teatr: Teatr Dramatyczny, Legnica
|
19 kwietnia 1991 |
Mąż od biedy
Bliziński Józef
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Pilawski Mariusz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
17 maja 1991 |
Ziemia obiecana
Władysław Reymont
forma twórczości: opracowanie muzyczne, kierownictwo muzyczne reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr Studyjny`83 im. Juliana Tuwima, Łódź
|
21 czerwca 1991 |
Czarodziejski flet
Wolfgang Amadeusz Mozart
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Janina Niesobska, Maciej Korwin teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
5 października 1991 |
Taczka octciarza
Wojciech Bogusławski
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Marek Okopiński teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
11 października 1991 |
Zbrodnie serca
Henley Beth
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orzechowski Adam teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
9 listopada 1991 |
Forsa to nie wszystko
George Simon Kaufmann, Moss Hart
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Marek Sikora teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
7 grudnia 1991 |
Madame Modjeska
Hellesen Richard
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Caban Remigiusz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
20 lutego 1992 |
Śluby panieńskie, czyli magnetyzm serca
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
27 marca 1992 |
Za siedmioma strunami
Klimowski Tadeusz
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Orzechowski Adam teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
4 września 1992 |
Tutam
Schaeffer Bogusław
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orłowski Jacek teatr: Teatr Powszechny w Łodzi, Łódź
|
13 września 1992 |
Wieczór Trzech Króli albo Co chcecie
William Shakespeare
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
10 października 1992 |
Sakramencka ulewa
Krzysztoń Jerzy
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Wiktorowicz Dariusz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
17 października 1992 |
Dwa razy tak
Tom Jones
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Waldemar Wolański teatr: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki, Białystok
|
6 grudnia 1992 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Barbara Fijewska teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
11 grudnia 1992 |
Brel
Jacques Brel
forma twórczości: aranżacja muzyczna teatr: Teatr Współczesny, Szczecin
|
20 września 1993 |
Leśmianowy cmenatrz
Leśmian B.wg Wiktorowicz sce.
postać: Pianista grający w grobowcu reżyseria: Wiktorowicz Dariusz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
26 marca 1994 |
Brel
Jacques Brel
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Kazimierz Knol teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
9 kwietnia 1994 |
Jaskółeczka
Amado Jorge wg
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Zespół teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
22 października 1994 |
Białe małżeństwo
Tadeusz Różewicz
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jacek Chmielnik teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
22 kwietnia 1995 |
Carmen
Wolański W.wg P.Merimee
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Wolański Waldemar teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
6 maja 1995 |
Dziedzic
Carlo Goldoni
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stanisław Świder teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
25 czerwca 1995 |
Kariera Nikodema Dyzmy
Tadeusz Dołęga-Mostowicz
forma twórczości: muzyka reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
10 września 1995 |
Jadzia wdowa
Ryszard Ruszkowski
forma twórczości: konsultant muzyczny reżyseria: Piotr Bogusław Jędrzejczak teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
3 grudnia 1995 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Czesław Sieńko teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
13 stycznia 1996 |
Harce na arce albo Szopka kabaretowa
forma twórczości: muzyka reżyseria: Tomasz Pietrasik teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
3 lutego 1996 |
Black&White
forma twórczości: kierownictwo muzyczne teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
31 maja 1996 |
Operomania
Widowisko kabaretowe
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Niesobska Janina teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
13 grudnia 1996 |
Baśnie tysiąca i jednej nocy dla dorosłych
forma twórczości: muzyka reżyseria: Miro Procházka teatr: Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego, Zielona Góra
|
19 kwietnia 1997 |
W małym dworku
Stanisław Ignacy Witkiewicz
forma twórczości: muzyka reżyseria: Remigiusz Caban teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
11 października 1997 |
Koty
Wolański Waldemar
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Wolański Waldemar teatr: Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego, Zielona Góra
|
18 października 1997 |
Opowieści Lasku Wiedeńskiego
Ödön von Horváth
forma twórczości: konsultant wokalny reżyseria: Piotr Szczerski teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
6 grudnia 1997 |
Pan Twardowski
Wolański Waldemar
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Wolański Waldemar teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
30 grudnia 1997 |
Apetyt na czereśnie
Agnieszka Osiecka
forma twórczości: aranżacja muzyczna, przygotowanie wokalne reżyseria: Piotr Bogusław Jędrzejczak teatr: Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego, Zielona Góra
|
19 grudnia 1998 |
Wesele
Czechow Antoni
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Fokin Walery teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
27 listopada 1999 |
Opera za trzy grosze
Bertolt Brecht
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Waldemar Wolański teatr: Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego, Zielona Góra
|
17 czerwca 2000 |
Miłość ci wszystko wypaczy
Rewia przebojów
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Wolański Waldemar teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
16 września 2000 |
Nie opuszczaj mnie
Brel Jacques
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Szczerski Piotr teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
12 października 2002 |
Tango, tango
Janina Niesobska
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, opracowanie muzyczne reżyseria: Janina Niesobska teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
1 czerwca 2003 |
Polaroidy. Kilka ostrych zdjęć
Mark Ravenhill
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Majczak teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
2 października 2004 |
Szkło bolesne
Kazimierz Braun
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Kazimierz Braun teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
23 października 2004 |
Montserat
Emmanuel Robles
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Grzegorz Królikiewicz teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
10 czerwca 2005 |
Graj klezmerska kapelo. Wieczór najpiękniejszych piosenek żydowskich
forma twórczości: kierownictwo muzyczne teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
8 października 2005 |
Poszaleli
Aleksander Fredro
forma twórczości: konsultant wokalny reżyseria: Eugeniusz Korin teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
6 września 2006 |
Mów mi o miłości
Wieczór romansów rosyjskich
forma twórczości: kierownictwo muzyczne teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
28 grudnia 2008 |
Opera za trzy grosze
Bertolt Brecht
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Waldemar Wolański teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
20 marca 2010 |
Złodziej Czasu
Waldemar Wolański
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Waldemar Wolański teatr: Teatr Lalek Arlekin, Łódź
|
12 grudnia 2010 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Polewka teatr: Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka, Łódź
|
8 października 2011 |
Kpiny i kpinki
forma twórczości: opieka pedagogiczna reżyseria: Mirosław Bieliński teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
|
25 stycznia 2014 |
Umrzeć z tęsknoty. Najpiękniejsze piosenki żydowskie
forma twórczości: kierownictwo muzyczne teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
27 marca 2015 |
Cabaret
John Kander
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Waldemar Zawodziński teatr: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego, Radom
|